Para catalán clickar aquí
| Introduciendo el concierto, el alcalde de Guissona |
| Interpretando "els Segadors" a la llegada de la flama del Canigó. |
| El presidente Joan Inglada y el alcalde Xavier Casoliva |
| Gloria Ribera artista de Guissona |
| Lo Martí de Termens |
| khamara de Camarasa |
| El Fuego de St. Juan en Guissona |
| Xilófonista de Algerri |
| La Rondalla d'Algerri |
| Dos d'Ós |
| Dos, Tres o més |
| Gloria Ribera |
| Nuestro público |
GRACIAS GUISSONA,
Hasta pronto
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada