Translate

dilluns, 29 de juliol del 2013

Concert a Butsènit 25 de Juliol : Dos d'Òs

Concierto en Butsènit 25 de Julio: Dos d'Òs


El passat dijous 25 , vàrem passar una nit a la fresca en Butsènit d'Urgell gaudint de l'actuació del grup Dos d'Òs (Òs de Balaguer) organitzat per Slow Food Terres de Lleida i l'Ajuntament de Butsènit.

El pasado jueves 25 , pasamos una noche al fresco en Butsènit d'Urgell disfrutando de la actuación del grupo Dos d'Òs (Òs de Balaguer) organizado por Slow Food Terres de Lleida y el Ajuntamiento de Butsènit.

Josep Manel Vega (guitarra i veu) i Josep Mª Freixes són els components del grup DOS D'ÒS





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada