Para castellano clickar aquí
| Introduint el concert, l'alcalde de Guissona |
| Tocant els Segadors en arribar la flama del Canigó. |
| El president Joan Inglada i l'alcalde Xavier Casoliva |
| Gloria Ribera artista de Guissona |
| Lo Martí de Termens |
| khamara de Camarasa |
| Lo Foc de St. Joan a Guissona |
| Xilòfonista d'Algerri |
| La Rondalla d'Algerri |
| Dos d'Ós |
| Dos, Tres o més |
| Gloria Ribera |
| Lo nostre públic |
GRÀCIES GUISSONA,
FINS AVIAT
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada